16 wrz 2012

Ciekawe nabytki

Pogoda dzis w hamburgu jest sliczna:) Nie mam na mysli niewiadomo jakiego upaly ale jest slonecznie poprostu w sam raz:) Niestety od jutra juz sie psuje:/ no ale coz trudno . Dzis nabylam pare nowych rzeczy , ktore zamierzam wam pokazac. Jest to zegarek wiem podroba ale nie widze sensu kupywania Ice Watch za 70 € gdzie moge miec takich 7 za 10 hihi:P Za swojego zaplacilam 8€ :P Z racji tego ze nie moge sie jeszcze malowac przez kolczyk w nosie trafilam na nowy puder z serii Nivea ( kompakt ) Stay Real jeszcze go nie uzywalam ale jutro przed wyjsciem napewno:) Przyciaga napewno swoim zapachem , ladnym delikatnym kolorem , posiadajacym lusterkiem i gabeczka w oddzielnym schowku. Eyeliner rowniez z tej samej firmy Nivea i gratis dostalam cienie:) Wpadla mi tez w oko jedna koszula mowiac o flohmarkt troche przeplacilam , rownie dobrze za ta cene moglabym w sklepie cos kupic. Niestety jakos wpadla mi tak w oko, ze sie wrocilam i wydalam moje ostatnie 7€. Ostatnia rzecz ktora chcem wam pokazac to calkiem przyjazny plaszcz/parka ktora zakupila sobie moje mama. Powiem wam , ze gdyby byl mniejszy nie wachalabym sie tego od mamy "pozyczac ":D
I jak waszym zdaniem?:) Zycze milej niedzieli wam:) a ja lece do nauki ..

1 komentarz:

  1. Świetna kurtka mam nadziej ze pokażesz ja jeszcze w jakiejś stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń